امیربدیری ^دانلود نرم افزار دانلود فیدیو  دانلود اهنگ دانلود مداحی+پاتوق اس ام اس عاشقانه وبی وفایی ومباحث دوستانه **امیربدیری**
امیربدیری ^دانلود نرم افزار دانلود فیدیو  دانلود اهنگ دانلود مداحی+پاتوق اس ام اس عاشقانه وبی وفایی ومباحث دوستانه **امیربدیری**

امیربدیری ^دانلود نرم افزار دانلود فیدیو دانلود اهنگ دانلود مداحی+پاتوق اس ام اس عاشقانه وبی وفایی ومباحث دوستانه **امیربدیری**

سکوت تلخ

حمایت از وبسایتم

شکلک های محدثه

 

این واژها گرچه غم دارد تقصیر من نیست دل من درد دارد.....

 سلام دوستان عید سال ۱۳۹۷ رو به همه تبریک میگم امیدوارم همیشه مثله من عاشق باشید و عاشق بمانید حتی اگه بره شما بمانید


حتی اگر کنارم نباشی باز هم دلتنگ میشودم . 

حالا ببین نبودنت با من چه کرده . 

من که چیزی از تو نخواستم . 

جزیک آغوش برای نفس کشیدن . 

یک دوست دارم برای نمردن . 

اصلاً چه معنی میدهد . 

من صبحا چشم در آغوش تو باز نکنم . 

با اون صدای گرفته دوست داشتنیت. 

صبح بخیر عزیزم هایت را نثار من نکنی . 

چه معنی میدهد تا با شیرینی لبانت . 

و چشمهای پر مهرت از خواب بیدار نشوم. 

اصلاً چه معنی دارد که نباشی . 

نه نه نه نه نه نه نه . 

اتفاقاً خیلی معنی دارد حالا که رفتی برو به درک . 

برو لعنت به تو . 

فقط برو . 

بارها گفته بودم بارها گفته بودم به غرورم لطمه نزند . 

عشقم را از کسی که غرورم را زخمی کند می برد .

نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:14 http://erfan-r.mihanblog.com

سلام من به وبلاگ شما امتیاز دادم اگه میشه به وبلاگ من هم امتیاز بدید
این هم ادرس
http://weblogbartar.com/topblog/index.php?page=in&id=11811

به وبلاگمم سر بزن ممنووووووووووووووووووووووووون

باشه چشم..مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد